Ove godine smo okrenuli novi list. Uoči poslovno najintenzivnijeg dijela prošle godine, sjeli smo za stol i postavili zajedničke ciljeve, želje i prioritete. Od toga je ostvareno:

  • postavljanje nove web stranice
  • povećanje produktivnosti korištenjem to-do liste
  • proširenje poslovanja radom na novim projektima

Ono što želimo je da se svi korisnici naših proizvoda mogu pohvaliti jednako lijepim postignućima i zato dijelimo neke od naših uspješnih metoda.

DOBROM ORGANIZACIJOM DO USPJEHA: TJEDNI PLANER

Veliki ciljevi su obeshrabrujući. Čine se nedostižnima, a dan nema dovoljno vremena za sve što trebamo obaviti… ako se ne planiramo duplicirati. Zato je naš stolni planer podijeljen u dva dijela.

Svaki plan se može raspisati kao niz malih koraka raspoređenih kroz dulje razdoblje. Za potrebe detaljnih analitičara s velikim listama obaveza, osmislili smo planer u koji upisujete aktivnosti po pojedinom danu i satu, svih sedam dana u tjednu.

Osim toga, naš format omogućuje iskorištavanje cijele površine papira. To je duplo više mjesta za dodatne bilješke i planiranje tjedna – uz takav grafički ustupak smo i sami uspjeli postaviti na noge projekte koji su se provodili paralelno s uobičajenim poslovnim aktivnostima.

DRUGAČIJI POGLED NA UTROŠENO VRIJEME: DVOTJEDNI PLANER

Postavljanje plana je jedna stvar, ali ništa nam ne garantira da ćemo ga se držati. Po nekim teorijama, potrebno je i do dva mjeseca da bi nove navike koje pokušavamo njegovati zaista promijenile našu rutinu. U jednom trenutku smo pomislili kako smo uzeli preveliki zalogaj i da je bolje vratiti se na staro.

Što nas je spasilo? Drugačiji pogled na vrijeme i koliko ga je zapravo potrebno za obavljanje aktivnosti.

Radili smo na sagledavanju vlastitih sposobnosti i učili rezervirati više vremena nego što nam je nužno za bitne zadatke. U tome nam je pomogao naš dvotjedni planer. Uzimanjem dodatnog vremena za obavljanje zadataka smo zapravo štedjeli na vremenu koje bi nam otišlo na ispravljanje grešaka. Odjednom smo imali dovoljno vremena za nove suradnje i rad na digital-ready prijelomu elektroničkih knjiga.

INDIVIDUALNO PRAĆENJE UKUĆANA: OBITELJSKI KALENDAR

Obiteljski kalendar razvili smo za obitelji koje ne miruju. Ili samo vole biti u toku jedni s drugima. Ako ste mislili da nabava prodajnog asortimana ili organizacija seminara mogu biti izazovni, prava logistika počinje kod kuće s praćenjem rođendana, prehrane, isteka registracije, sportskih aktivnosti i školskih izleta.

Kalendar je zidni, tako da svaki član kućanstva na vidljivom mjestu ima pregled svih planova i aktivnosti za tekući mjesec. Naša inovacija se sastoji od toga što je za svakog člana kućanstva rezerviran stupac u koji upisuje svoje ime – super pregledno i super praktično rješenje!

KOJI JE VAŠ PLAN ZA 2020. GODINU?

  • Povećati produktivnost i raditi pametnije da bi stvorili više?
  • Provesti više vremena s obitelji?
  • Dogovoriti suradnju o kojoj dugo razmišljate?
  • Osmisliti vlastiti proizvod?

Godina ima još 292 radnih dana. Slobodno provjerite u našim kalendarima. Ako svaki dan posvetimo samo dio svog vremena onome što želimo postići, prestajemo biti ljudi koji “će krenuti sutra” i postati oni kojima više ništa nije van dosega. To smo iskusili i sami, znamo da je i nama najteže bilo na početku. Vaš prvi korak može biti javiti nam se na janprom@janprom.hr i saznati kako vam možemo pomoći.

Naši proizvodi napravljeni su za vaše tržište.

Vaš JANPROM